Alla inlägg under november 2008

Av tingeling - 30 november 2008 20:05


Om ni har en pappa som aldrig skriker åt någon i er familj, borde ni känna er lyckligt lottade och vara glada. Det är nog vad jag önskar mest av allt.

Av tingeling - 30 november 2008 17:05


Lycka kommer, lycka går...


Idag har jag ätit:

  • Frukost: 2 nyckelhålsmärkta vetekakor (240 kcal/100g) med många "mager" (17%!!) ost skivor
  • Middag: Hemmagjord pizza dock med allt innehåll (köttfärs, tomatsås, ost, grönsaker)

Not good at all. Imrogon är det måndag dock och då blir det allvar igen, helgens roligheter försvinner och det gäller bara att överleva...


Av tingeling - 30 november 2008 01:02


...när någon säger åt en att man är för fin och för bra för konstant ångest.

Det fick jag uppleva idag, därför är jag lycklig.


Har haft en jätte bra dag idag, även om jag åt verkligen mycket och onyttigt. Men det gör inget, för jag är glad ändå...lycklig över den här dagen:) Mycket tack vare min kära syster (och resten av familjen också egentligen!).



Av tingeling - 29 november 2008 03:11


Sjukt trött. Ska snart lägga mig, måste bara uppdatera:


  • Frukost: -
  • Mellanmål: -
  • Lunch: lite grönsaksgryta + 1 liten köttbit
  • Mellanmål: ett glas vatten
  • Middag: 1 kycklingbit och kanske 2 skedar risotto
  • Kvällsfika: 1 glas cola, vet inte om det var light eller inte fick det på en fest och var tvungen att dricka...

Imorgon blir en tuff dag för jag måste spendera den helt och hållet med familjen vilket innebär mat mat och mera mat.


Sov gott.



Av tingeling - 27 november 2008 21:00


Har haft en skön dag idag, kom typ 2½ timmar för sent idag men jag hade så schyssta personer i min grupp så det gjorde inget. Och så har jag fått skratta, jätte mycket och med dom flesta, med alla dom som jag ville skratta med iaf :) Det kändes härligt.


Matintag:

  • Frukost: jag var helt sjukt hungrig så det blev 3 skorpor + 1 knäcke med minikeso och en kopp te med en rejäl tesked honung i (det var såååå gott, jag var sockersugen och förfrusen och det hjälpte mot båda :D)
  • Mellanmål: -
  • Lunch: -
  • Mellanmål: 2 mandariner
  • Middag: 4 tacos med all innehåll + ca. 20 st chili nachos

Jag vet att middagen blev mycket men det kändes ändå okej. Som sagt ska jag tillåta mig att äta lite mer mat snarare än att gå runt och sedan hetsa.


Av tingeling - 26 november 2008 22:48



Så, matintag:

  • Frukost: 1 äpple
  • Lunch: gröna grönsaker med ägg
  • Mellanmål: 1 morot
  • Middag: en liten köttbit, några haricot verts och 2 mandariner

Näää, ingen träning heller.





Av tingeling - 25 november 2008 21:08


Jag tänkte på en grej precis med min omröstning. Jag har inte med "dig själv" alternativet på omröstningen men det är för att i min värld finns inte det alternativet. Jag tycker inte om mig själv och hela mitt liv har gått ut på att hålla alla andra nöjda. Jag kan inte förstå hur någon som jag skulle kunna tycka om sig själv så mycket.

Hemskt. Synd att jag har slösat bort mitt liv på det här när man egentligen bara har ett liv att leva. Nu är jag för feg och rädd för att ändra min livstid. Så jag hoppas att alla ni andra med vilja och drömmar kan ta tag i era liv och få en tankeställare av det här...

Av tingeling - 25 november 2008 21:00


Matintag:

  • Frukost: Te
  • Lunch: 1/4 ris tallrik med kottfärs + 1 äpple
  • Mellanmål: 1 grapefrukt
  • Middag: stekta grönsaker med ägg

Hemsk dag idag. Min pappa sa elaka saker och min pojkvän var sur hela dagen. Magen är verkligen ENORM och fettet dallrar överallt.

Jag är bara så trött på allting. Trött på skolan, klasskamrater, misslyckande, kompisar som är långt borta, min situation, min vikt, att tycka synd om min familj...ALLT! Jag orkar inte mer. Orkar bara inte.


Ovido - Quiz & Flashcards