Alla inlägg under mars 2010

Av tingeling - 19 mars 2010 23:31


Jag har gråtit i bilen i en hel timme. Jag har gråtit ända tills ögon blev helt blodsprängda och gjorde ont. Jag skrek så högt i bilen att det skar i halsen. Jag var så förtvivlad att jag var nog en trafikfara för omgivningen.

Bara för att någon skulle reagera, jag hoppades till och med på att polisen skulle stoppa mig och bara fråga hur det är...någon som visar ett tecken på att jag är värd att kämpa för. Bara någon.


JAG MÅSTE BLI SMAL. BARA MÅSTE. NU JÄVLAR. Varje gång jag tvivlar ska jag komma in här och läsa det här inlägget och komma ihåg hur fruktansvärt dåligt jag mådde ikväll och känna att det är värt kämpandet. Först DÅ kommer någon att bry sig. Förhoppningsvis. 

Av tingeling - 18 mars 2010 00:34



  • En banan
  • En nutrilett bar
  • Sushi: 4 rolls, 4 lax, 2 avokado


I hate being fat. Smalpiller någon...????

Av tingeling - 15 mars 2010 20:03



JAG ÄR SÅ ARG PÅ MIG SJÄLV!!! Har sån otrolig megaångest just nu..

för att för 10 min sen såg mitt intag ut såhär:

  • 1 wrap med sallad, hoummus och lite bulgur
  • Ris med grönsaksgryta

Men VAD HÄNDE SEN?!?!??!!??!? JOOOOOO, 4 KAKOR SENARE OCH ÅNGER ÅNGER ÅNGER. Fy vad dålig jag är!



Av tingeling - 14 mars 2010 21:54



Intag:

  • 2 knäckemackor med ost
  • En halv baguett med kyckling + ketchup + gurka
  • te

Måste börja träna men har vart sjuk i en vecka och går nu nyligen på antibiotika...åh jag vill bli smal. NU. 

Av tingeling - 13 mars 2010 18:34



Så han bad om ursäkt för det där igår och idag har han varit min prins  


Pappa är fortfarande inte snäll dock. Om bara det skulle ändra sig så skulle jag vara så glad just nu...hoppas och önskar...


Dagens in:

  • 2 knäcke med keso + tomatskivor
  • asiatisk wok

Av tingeling - 13 mars 2010 00:45



...är "att du måste börjar träna, det är därför jag inte vill vara med dig längre".

Och det svara han när jag frågar honom vad han önskar sig på vår årsdag...

Vad gör jag? Jo säger att det är jag som överreagerar för att jag inte vågar konfrotera folk. Jag kan aldrig uttrycka mina känslor. Och en liten del av mig dog verkligen ikväll. det var ett tag sedan jag blev så djupt, djupt sårad.


för övrigt skiter mina vänner i mig och min far bråkar, men det är inte hans fel egentligen det är Ks fel, äckliga människa jag hoppas att hon lider i all evighet och försvinner ut ur vårt liv.

Stackars min kära mamma, jag som älskar henne över allt annat på jorden.

Ovido - Quiz & Flashcards