Alla inlägg under februari 2009

Av tingeling - 17 februari 2009 22:01


...på att komma tillbaka. Så där med en rejäl bantning. På min nya utbildning äter tjejerna typ knappt någon lunch. Och jag känner mig som värsta fettot. Det är lite som gymnasiet all over again där ingen äter något och alla bara rasar i vikt.

Men jag vet inte hur jag ska orka med allt om jag inte äter som jag gör nu. Det är så påfrestande och energikrävande att jag inte vet hur det skulle gå annars, jag blir ju så trött i kroppen, ont i huvudet och bara kraftlös av svält...Jag ska börja dricka jätte mycket och äta rätt istället.


Det där sjukt pinsamma jag skrev om hemmorojderna, dom börjar ju bli bättre men det är just för att jag har ätit normalt nu och sluppit förstoppning. Men va fan, jag pallar inte vara så här tjock. Och jag äter inte normalt utan typ godis och chips. BLÄ. BAJS. Och har inte tränat på hur länge som helst. Usch vad jag skäms över att ens skriva det här, vill bara dö typ...


Jag vägde mig häromdan förresten, 56.7 kg (efter middagen) så jag väger väl...56.2 kanske?? FET.


Hmmm, disciplin och matschema tack!


oj

Av tingeling - 11 februari 2009 22:36


ni vill inte veta. jag är världens fetaste. jag kommer inte in i mina smaljeans...ingen kontroll.


bloggen hjälpte mig, fattar inte att jag lagt av och bara gett upp...jag som var nere till 53 kg. Magiska siffror.


Nu?? Typ 58...



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards