Alla inlägg under september 2009

Av tingeling - 19 september 2009 00:19



5 godisfria dagar.

Och just nu har jag mens (=jag är sjukt instabil och deppar/hetsäter lätt) men ändå har jag klarat det. Trots att det var svårt idag att motstå.

Däremot så äter jag mycket vanlig mat och frukt istället. Så fort jag blir sugen på något sött äter jag något annat och slår iväg tankarna. So far so good.

När sockersuget sakta men säkert har försvunnit är det sedan dags att dra ner på maten...


Av tingeling - 16 september 2009 22:35


Har infört detta till och med 1 oktober, åtminstone.

Jag har verkligen ätit någonting sött varje dag så länge nu men nu ska det bli ändring.


Idag in:

  • 3 mackor ost, skinka till frukost
  • 2 dubbelmackor m ost + kalkonskivor
  • 1 banan
  • ris + kyckling till middag

Shit vad mycket det där lät jämfört med gamla goda tider när jag skrev upp typ "te" som mat...


Men den här gången ska jag gå ner hälsosamt. Och dessutom, ätere jag inte ordentligt så hetsar jag bara istället och godisförbudet kommer aldrig att hålla då.


Imorgon blir det gymmet 6.45 på morgonen. Yaaay....

Av tingeling - 13 september 2009 21:24


Jävla kärring. Jag hatar dig, jag hoppas att du plågas för vad du har gjort. Får betala ordentligt din sjuke fan. Du och alla andra kräk med dig. Jag avskyr er, försvinn ur mitt liv för alltid.


Ovido - Quiz & Flashcards