Alla inlägg under december 2008

Av tingeling - 20 december 2008 21:30


Nu reser jag bort, så min dåliga uppdatering blir ännu sämre.


Och ja, JAG ÄR TJOCK. TJOCK SOM ETT BERG...


Av tingeling - 19 december 2008 00:01


Matintag:

  • 1 äpple
  • 1 ägg
  • 2 hemmagjorda hamburgare med ketchup, isbergsallad och gurka
  • fun light

Låt er inte "luras" (fast det var för mycket!). Det blev 2 PAKET (ja, du läste rätt) kakor igår, 1 paket ballerina och 1 paket vaniljdrömmar.

Vikten stabil, runt 54 kg. FETTO FETTO FETTO

Av tingeling - 15 december 2008 20:46


Jag vill inte ha tenta, jag vill inte plugga, jag orkar ingenting...


Motivationen till allt är noll, om jag bara fick välja skulle jag ligga under täcket och titta på film. Ensam. Det är vad jag vill! Och att göra mamma lycklig, jag önskar att jag kunde rädda henne från allt och göra henne till världens lyckligaste. Det är vad jag vill allra mest.

Av tingeling - 15 december 2008 13:30


Mitt ätande är verkligen äckligt och min fetma går överstyr. På onsdag tar det slut då är jag klar med min tenta och bantandet kan börja. Men jag är rädd för den veckan är det pepparkaksbak, lussebullebak och julbord inplanerat och dessutom ska jag fika med en kompis som jag inte träffat på ett halvår typ! Veckan därefter är inte mycket bättre...jag ska åka till Barcelona över julen och lycklig som jag är över det (för det är en av mina favoritstäder verkligen!) så fruktar jag maten...suck!

Och när jag börjar skolan igen har jag ÄNNU EN JÄVLA TENTA. Jag vill inte, för jag vill ju bara bli smal...


Av tingeling - 15 december 2008 00:39


Sjuuuukt bra låt....

Fattar inte varför länken ser så galen ut ibland men ni kan iaf klicka på texten...


<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/gsj3iZEDsSU&hl=en&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/gsj3iZEDsSU&hl=en&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Av tingeling - 15 december 2008 00:18


Nu var det verkligen länge sen jag skrev och som sagt när jag inte uppdaterar beror det på att allting går åt helvete för mig både vad gäller maten och livet. Precis så är det och har det vart.


Ingenting går bra och jag bara äter och äter ju mer ångest jag får.


Igår tittade jag på faddergalan och började gråta, jag tyckte så synd om dom barnen och ville bara rädda dom från allt skit. Jag hatar när barn lider, det finns ingeting mer orättvisst enligt mig för det är aldrig deras fel! Jag vill bara hålla om dom och ge dom allt dem saknar och berätta för dom att allt kommer att bli bra. För deras problem går att lösa om man hjälper till, dom vet vad som saknar. Livsnödigheter ger dom lycka.


Jag tänkte på en sak att vad bortskämd jag är som klagar på allt och borde skämmas! Fast...när man har allt men ändå saknar och längtar efter något så mycket, det är precis då ångest med stort Å kommer fram och tär på en.


Too often, the thing you want most is the one thing you can't have. Desire leaves us heartbroken, it wears us out. Desire can wreck your life. But as tough as wanting something can be. The people who suffer the most, are those who don't know what they want.


Vilken tur du att jag vet att allt jag vill är att bli smal...


Av tingeling - 7 december 2008 22:42


54.2 tunga kilon.

Ta mig härifrån...

Av tingeling - 7 december 2008 22:35


Idag har vart "one of those days"... Jag har verkligen inte gjort ett skit, kollat på desperate housewives typ hela dagen och ÄTIT trots att jag borde plugga. Men jag kan inte, ångesten är för stor, hjärnan har för många saker att bolla med och ingenting känns rätt. Motivtionen till precis ALLT är noll.


Jag har ont i magen, jag skäms som in i helvete att skriva vad jag har ätit men jag gör det för min egen skull, så jag kan läsa och känna mig hemsk och värdelös (jaaa, ännu mer):

  • 4 mackor med ost, te med honung
  • ris med gryta
  • glass (light) med chokladsås
  • 4 kakor
  • 1 liten bit entrecote

Där har ni mig. Äcklig och värdelös. Jag har så mycket ångest att jag inte vet vad jag ska ta mig till, har gråtit 5 gånger idag.

Vill inte vakna upp imorgon, jag bara ORKAR INTE gå till skolan, jag vill bara inte! Nu kommer tårarna igen....


Ovido - Quiz & Flashcards