Alla inlägg under april 2009

Av tingeling - 26 april 2009 23:18


Det här är det värsta man kan göra för det blir som en dålig vana och jag har typ aldrig tillåt mig det innan men imorgon tänker jag skolka. Skolka från mitt liv, från båda skolorna, båda grupperna, allting. Jag orkar inte - det är bara för mycket.


Jag har inte gjort vad jag ska och det är MEGA ÅNGEST för mycket är planerat efter mig. Dumma, dumma mig.

Av tingeling - 26 april 2009 13:20


Om ni undrar varför jag inte uppdaterar så är det för att jag skäms. Det går inge bra, vikten står stilla, mår skit, ingenting blir bättre...


Hoppas att ni mår bättre.


Av tingeling - 12 april 2009 18:48


Så jävla mycket press idag. Från alla håll. Alla är arga på mig, jag har gjort alla besviken. Det här har fan vart den värsta påskhelgen i hela mitt liv!

Jag kommer inte att klara det, kommer snart att äta något. Försöker skriva av mig så jag inte äter men vet inte om det kommer funka...


Jag hatar mitt liv just nu. Jag hatar mitt värdelösa jag!


Av tingeling - 12 april 2009 12:04


1 mini magnum, 1 kokoskaka (ganska stor).


VÄRDELÖS JAG ÄR!


Av tingeling - 12 april 2009 11:43


Jag ORKAR inte börja skola.

Jag ORKAR INTE BO MED MIN PAPPA heller men vad fan gör man inte? Jävla psykopat, förlåt jag vet att man inte får säga så om sin far men han är så sjuk! Och vägrar inse det! Det förstör bara för oss andra...Idiot.




Av tingeling - 11 april 2009 21:49


det blev en skål med sallad, salladskrydda och 4 st. pommes frites. Jag kunde inte motstå, så himla svag...


Har nu magont av salladen, det händer inte ofta men jag antar att det är på grund av vinägern jag hade i. Btw, tips är att testa hallonvinäger, SÅ GOTT! Jag överdoserar det trots min magkattar och mitt magsår.

Av tingeling - 11 april 2009 19:01


Lunch: 1 stor banan


Middag: min familj beställde från mcdonalds!!! herregud!! (behöver jag nämna att jag inte behöver oroa mig för påskmat o påskgodis? Vi åt ägg, majonnäs o sill till lunch - men inte jag...). Hursomhelst tog jag en ceasarsallad där jag petade bort osten, slängde dressingen och åt typ 5 cruotons...


Men jag är så jävla sugen. På något! På pommes frites i kylen eller glassen i frysen eller torkad frukt (m dödligt mycket socker? NO WAY) men nej, det förtjänar inte jag. Tror ni mig inte så kan min pappa intyga om det... 

Av tingeling - 11 april 2009 14:31



Jag har universums bästa mamma och jag skulle inte byta ut henne mot ALLT i hela världen!


Mamma, tack för att du finns!

Ovido - Quiz & Flashcards